Regulamin

Regulamin sklepu Philippi-sklep.pl

 

Sklep Internetowy „philippi-sklep.pl” działający pod adresem www.philippi-sklep.pl, prowadzony jest przez firmę „HappyForm" z siedzibą w Wieliczce, ul. Modrzewiowa 51. Firma „HappyForm" została wpisana do Ewidencji działalności gospodarczej przez Urząd Miasta i Gminy Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1.

 

NIP: 677-216-73-70,  REGON: 122636284

1. Sprzedaż

Sklep internetowy Philippi-sklep.pl prowadzi sprzedaż produktów wyposażenia wnętrz za pośrednictwem sieci Internet oraz świadczy usługę Newsletter. Sprzedaż realizowana jest w formie umowy zawieranej drogą elektroniczną na odległość pomiędzy Konsumentem (Klientem), a Przedsiębiorcą (Sklepem internetowym Philippi-sklep.pl).

Wszystkie sprzedawane w Sklepie produkty są nowe, bez wad fizycznych i prawnych.

W momencie kliknięcia przez Klienta przycisku „Zamawiam i płacę” formularzu zamówienia, dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Sklepem Philippi-sklep.pl a Klientem. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu, za który Klient zobowiązuje się zapłacić.

Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów, np. mediatora.

2. Korzystanie ze Sklepu.

Aby prawidłowe korzystanie z serwisu było możliwe Klient powinien korzystać z przeglądarek internetowych: Internet Explorer wersja przynajmniej 7.0, Mozilla Firefox, Chrome, Opera, mieć włączoną obsługę Java Script oraz plików cookies.

3. Newsletter.

Usługa Newsletter polega na przesyłaniu na podany adres mailowy informacji o ofercie sklepu, sposobie jego funkcjonowania bądź przesyłaniu wiadomości okolicznościowych. Jeśli Newsletter zawiera kod rabatowy uprawnia on (kod) do jednorazowego dokonania zakupów po obniżonej cenie. Usługa Newsletter jest darmowa i Zamawiający sam decyduje o jej aktywowaniu. Aby zrezygnować z otrzymywania Newslettera wystarczy kliknąć na link znajdujący się pod wiadomością. Użytkownik zamawiający usługę Newsletter zgadza się na otrzymywanie wiadomości drogą mailową.

4. Zamówienia.

Zamówienia można składać po dokonaniu rejestracji w systemie i założeniu konta użytkownika, bądź  podając jedynie dane do wysyłki w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku konto użytkownika nie jest zakładane. Aby otrzymać fakturę VAT, należy wypełnić pole „NIP” w formularzu rejestracyjnym.

Warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego warunków. Po złożeniu zamówienia do Klienta zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu. W przypadku wątpliwości zarówno Klient jak i Sklep mogą kontaktować się telefonicznie.

5. Przyjęcie zamówienia:

Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego Philippi-sklep.pl można składać 24h na dobę przez cały rok, jednak przyjęcie zamówienia do realizacji odbywa się w dni robocze w godz. od 8.00 do 16.00.

W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

W przypadku płatności przelewem  - przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

W przypadku płatności z góry maksymalny czas oczekiwani na wpłatę wynosi 7 dni. Po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

 

6. Czas realizacji zamówienia.

Wysyłki realizowane są w dni robocze, od 9:00 - 14:00:

  • jeżeli produkt jest dostępny w magazynie czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych;
  • jeśli produkt nie jest dostępny na magazynie czas realizacji zamówienia wynosi do 30 dni roboczych.

W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest o tym niezwłocznie informowany. Klient decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo, w całości w następnym terminie czy też całkowicie anulowane. 

7. Ceny

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Cena nie zawiera kosztów wysyłki. Sklep Philippi-sklep.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowego asortymentu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wprowadzenia w nich zmian.  

8. Promocje

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

9. Formy płatności

Za zamówione towary Klient może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:

  • zwykły przelew bankowy na konto firmy 

    Dane do przelewu:
    HappyForm
    ul. Modrzewiowa 51, 32-020 Wieliczka
    nr konta mBank: 25114020040000350276568978
    W tytule przelewu należy wpisać nr ID zamówienia, który Klient dostaje drogą mailową w potwierdzeniu zakupu;
  • przelew online za pośrednictwem systemu PayU
  • płatność kartą płatniczą
  • płatność przy odbiorze (należność pobiera kurier);
  • płatność gotówką w biurze handlowym (Wieliczka, ul. Modrzewiowa 51).

10. Koszt dostawy 

Na terenie Polski towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Koszt dostawy:

  • 20.00 zł – w przypadku płatności przy odbiorze („za pobraniem”)
  • 15.00 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata)
  • 0 zł – w przypadku zakupów od 200 zł.

Cena przesyłki towaru wysyłanego za granicę jest obliczana indywidualnie.

11. Zwroty

Zgodnie z Ustawą  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. klient w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki może zrezygnować z kupionego w sklepie Philippi-sklep.pl towaru bez podawania przyczyny. W tym celu należy przesłać mailowo lub listownie oświadczenie o rezygnacji z zakupu. Wzór oświadczenia można pobrać w zakładce „Reklamacje i Zwroty”. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny, nie został w żaden sposób zniszczony oraz posiada oryginalne opakowanie wraz z wszystkimi elementami zabezpieczającymi produkt. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wysłania oświadczenia o rezygnacji z zakupu.

Sklep zwróci klientowi środki niezwłocznie po otrzymaniu produktu. Zwrotowi podlega także koszt najtańszej dostawy pod warunkiem, że zwracany produkt był jedynym zakupionym w danym zamówieniu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginał faktury/paragonu. Klient ponosi koszt spakowania i odesłania zwracanego towaru. Sklep nie zwraca kosztów odesłania towaru i nie odbiera przesyłek za pobraniem

12. Reklamacje

W przypadku otrzymania wadliwego, niekompletnego towaru lub niezgodnego z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu powinien odesłać wadliwy towar na adres „HappyForm”, ul. Modrzewiowa 51, 32-020 Wieliczka. 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon lub ich kopię oraz opis przyczyny reklamacji. 

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, zostanie wysłany nowy lub naprawiony i wolny od wad produkt na adres wskazany przez Klienta. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w Sklepie towary. Klient ma również możliwość złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny wadliwego produktu. Obniżka uzależniona jest od rodzaju wady produktu.

Odsyłany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji. 

Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów, a towarem prezentowanym na zdjęciach. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, a różnice mogą wynikać z innych ustawień czy parametrów monitora Klienta.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty reklamacji pokrywa Klient. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszt reklamacji ponosi Sklep.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera. W takim przypadku Klient powinien odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.

Odpowiedzialność za sprawne działanie sprzedanego produktu leży po stronie Sprzedającego przez okres 2 lat, pod warunkiem, że produkt nie został uszkodzony przez Kupującego, np. przez niewłaściwe posługiwanie się nim, nieodpowiednie czyszczenie, etc.

13. Dane osobowe

Administratorem danych osobowych jest firma Happyform, z siedzibą na ul. Modrzewiowej 51, 32-020 Wieliczka.

Dane osobowe podane w formularzu zamówienia w Sklepie internetowym Philippi-sklep.pl są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO) oraz  z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Administrator Danych zbiera dane osobowe zgodnie z prawem, na podstawie zgody Użytkownika oraz w związku z prawnie uzasadnionymi interesami Happyform.

Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień, reklamacji, zwrotów oraz, w przypadku osób, które zapisały się na newsletter, wysyłania informacji handlowych, informowania o promocjach, konkursach etc.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych może uniemożliwić zawarcie umowy sprzedaży.

Każdy klient ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Sklepu. Usunięcie danych jest jednoznaczne z usunięciem konta użytkownika.

Sklep Philippi-sklep.pl nie bierze odpowiedzialności za niepoprawne dane podane w formularzach rejestracyjnych.

Dane osobowe Klientów mogą być/będą przekazywane osobom trzecim w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu. Dotyczy to w szczególności przekazywania danych operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki oraz przekazywanie danych do serwisu obsługującego płatności internetowe PayU w celu dokonania autoryzacji. Adres e-mail wykorzystytwany do wysyłki Newslettera jest przekazywany do państwa trzeciego (serwer w USA).

Klient ma prawo do wniesienia skargi do odpowiedniego organu nadzorującego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

14. Pliki cookies

Sklep Philippi-sklep.pl wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania zawartości stron internetowych Sklepu do preferencji Klienta, tworzenia statystyk, utrzymanie sesji użytkownika. Każdy Klient może zablokować generowanie plików cookies poprzez wybranie odpowiednich ustawień w używanej przeglądarce internetowej.

 

Newsletter
Copyrights © 2016 Happyform Realizacja: Intellect.pl