Reklamacje i zwroty

Zwroty

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 roku, Klient w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie PHILIPPI bez podawania przyczyny. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny, nie został w żadnen sposób zniszczony oraz posiada oryginalne opakowanie wraz z wszystkimi elementami zabezpieczającymi produkt.

Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem (lub ich kopią w przypadku gdy na paragonie/fakturze znajdują się produkty, których Klient nie zwraca). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.   

Pobierz formularz zwrotu

 

 

Reklamacje

W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu powinien odesłać wadliwy towar wraz z protokołem reklamacyjnym na adres Happyform, ul. Modrzewiowa 51, 32-020 Wieliczka. 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon (lub ich kopię) oraz opis przyczyny reklamacji

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. W przypadku gdy udzielenie odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni jest niemożliwe, sklep zastrzega sobie prawo wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 30 dni licząc od daty przyjęcia reklamacji. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, na koszt sklepu zostanie wysłany nowy lub naprawiony produkt na adres wskazany przez Klienta. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru wraz z kosztami przesyłki lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w Sklepie towary. 

Odsyłany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji. 

Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów a towarem prezentowanym na zdjęciach. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, a różnice mogą wynikać z innych ustawień czy parametrów monitora Klienta.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty wyżej wymienionych reklamacji pokrywa Klient.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera. W takim przypadku Klient powinien odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.

 

Pobierz protokół reklamacyjny

 

 

Prosimy o wcześniejsze uprzedzenie o zwrocie/reklamacji:  tel. 506 012 665

Newsletter
Copyrights © 2016 Happyform Realizacja: Intellect.pl