FAQ

Jak kupować?

  1. Załóż konto w sklepie philippi-sklep.pl przy pomocy przycisku „Rejestracja” w prawym górnym rogu strony. Rejestracja jest darmowa. Zamówienie możesz złożyć bez zakładania konta klienta.
  2.  Uzupełnij wymagane dane i postępuj zgodnie z instrukcją. Gdy Twoje konto jest aktywne, możesz  robić zakupy.
  3. Wpisz żądaną ilość produktów w miejscu gdzie domyślnie widnieje liczba”1” i umieszczaj  je w koszyku za pomocą przycisku „do koszyka”. Twój Koszyk oraz kwota do zapłaty są aktualizowane w miarę dodawania nowych produktów. Podgląd koszyka znajdziesz zawsze w prawym górnym rogu strony.
  4. Kiedy zdecydujesz się zakończyć zakupy przejdź do Koszyka. W tym miejscu możesz jeszcze zmienić swoją listę zakupów. Wybierz preferowany sposób wysyłki oraz wpisz Kod rabatowy jeśli go posiadasz. Następnie kliknij „Do kasy”.
  5. Zamówieni złożysz w momencie potwierdzenia danych wpisanych podczas rejestracji. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane na Twój adres mailowy. Przelewu możesz dokonać w wybrany przez siebie sposób:
  •       samodzielny przelew na konto bankowe;
  •       przelew na poczcie – możesz wydrukować  z naszej strony gotowy blankiet do przelewu;
  •       płatność on-line: przelew PayU, karta kredytowa

      6. Płatności możesz dokonać także gotówką - u kuriera (płatność za pobraniem) lub u naszym biurze handlowym w Wieliczce -       w przypadku odbioru osobistego.

      7. W zakładce „Zamówienia” widnieje złożone przez Ciebie zamówienie oraz jego status.


Jaki jest czas dostawy? 

  • w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – wysyłka w dniu przyjęcia potwierdzenia zapłaty (zamówienie złożone do godz. 14.00) lub w kolejnym dniu roboczym (zamówienie złożone po godz.14.00)
  • w przypadku płatności „za pobraniem" wysyłka w dniu przyjęcia potwierdzenia zamówienia (zamówienie złożone do godz. 14.00) lub w następnym dniu roboczym ( zamówienia złożone po godz. 14.00)

 

Jak odebrać osobiście?

  • Podczas składania zamówienia należy zaznaczyć w opcjach dostawy "odbiór odobisty"
  • Zamówienie można odebrać z naszego biura handlowego w Wieliczce ul. Modrzewiowa 51, w dni robocze w godzinach 9.00 - 17.00.
  • Przy odbiorze osobistym prosimy o płatność gotówką.


Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?


Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie, dzwoniąc pod nr 506 012 665, podając informacje jaki towar Państwa interesuje oraz dane konieczne do realizacji zamówienia tj. :
•    dane osobowe
•    adres dostawy
•    nr telefonu
•    adres e-mail
•    informacje dotyczące płatności (przelew / pobranie)
•    dane do faktury – jeśli potrzebna
Jako potwierdzenie zamówienia dostaną Państwo od nas podsumowanie zamówienia telefonicznego wysłane na podany adres e-mail. 

 

Czy zamówienie można złożyć mailowo?


Tak, wystarczy wysłać maila na adres: kontakt@philippi-sklep.pl w treści wiadomości podać nazwę produktu wraz z kodem oraz ilość zamawianych sztuk. 
Dodatkowo będą potrzebne informacje takie jak:
•    dane osobowe
•    adres dostawy
•    nr telefonu dla kuriera
•    adres e-mail
•    informacje dotyczące płatności (przelew / pobranie)
•    dane do faktury – jeśli potrzebna

 

Czy można kupić produkt niedostępny?


Produktów niedostępnych w danej chwili nie można kupić, ale można je zamówić. W tym celu kliknij przycisk „zamów” znajdujący się przy produkcie, którego aktualnie nie posiadamy. Zostaniesz przeniesiony do formularza kontaktowego, poprzez który możesz zamówić produkt – napisz jaki produkt Cię interesuje oraz ilość sztuk. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.

 

Czy można zmienić zamówienie lub adres dostawy po wysłaniu zamówienia?


Najlepiej przemyśleć swoje zakupy, ale jeśli potrzebujesz zmienić swoje zamówienie lub adres dostawy możesz to zrobić dopóki nie wyślemy Twojej paczki. Zamówienia złożone do 14-tej wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia roboczego, więc skontaktuj się z nami jak najszybciej: kontakt@philippi-sklep.pl lub telefonicznie: 506 012 665

 

Jakie są koszty wysyłki?


Koszt wysyłki podany jest na karcie produktu. 
•    15 zł - przy przedpłacie na konto
•    20 zł  - płatność za pobraniem
•    0 zł – gdy robisz zakupy za min. 200 zł
•    0 zł  - odbiór osobisty

 

Kiedy otrzymam zamówione produkty?


Zależy nam żebyś nie czekał na swoje zakupy dłużej niż to konieczne. W zdecydowanej większości przypadków dostaniesz paczkę po 1 dniu. Wszystko zależy od:
•    Zapłaty – najdłużej czekamy na zaksięgowanie zwykłego przelewu bankowego,  jeśli wybierzesz opcję płatności za pobraniem lub płatność PayU wysyłamy paczkę niemal natychmiast.
•    Firmy kurierskiej – powinna dostarczyć paczkę następnego dnia po jej nadaniu.

 

Czy mogę zwrócić produkt?


Tak, w ciągu 14 dni od zakupu możesz zwrócić produkt bez podawania przyczyny, jednak produkt powinien być nieużywany. Wypełnij formularz zwrotu i skontaktuj się z nami. Więcej informacji znajdziesz tutaj

 

Zapomniałem hasła do konta klienta – co zrobić?


Jeśli zapomniałeś hasła, podczas logowania użyj przycisku „przypomnij”, następnie wpisz login użyty podczas rejestracji a my wyślemy na Twój adres mailowy nowe hasło.
Jeśli nie pamiętasz również loginu skontaktuj się z nami telefonicznie.

 

Jak zmienić hasło do konta?


Zmienisz je po zalogowaniu, w zakładce „Konto”, wypełniając pole „Nowe hasło” – musisz wpisać je dwukrotnie.

 

Jak skorzystać z programu lojalnościowego?


Sumując swoje zamówienia możesz zyskać stały rabat na zakupy w naszym sklepie. Wystarczy założyć konto klienta oraz zapisać się do programu lojalnościowego.
•    Zaloguj się lub zarejestruj jeśli nie posiadasz jeszcze Konta Klienta w naszym sklepie. 
•    Zapisz się do programu lojalnościowego ( możesz to zrobić w Panelu Klienta lub przy składaniu zamówienia).
•    Wysokość obecnego rabatu oraz informację ile brakuje do następnego progu rabatowego możesz sprawdzić w Panelu Klienta w zakładce Moje konto/rabaty
•    W momencie zwrotu lub rezygnacji z zamówienia decydującego o wejściu na kolejny próg rabatowy, rabat zostaje cofnięty do poprzedniej wysokości.
•    Rabaty naliczają się za zakupione produkty, koszty wysyłki nie wliczają się do rabatu, ani nie są rabatowane.

 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie zapraszamy do kontaktu z nami!

Newsletter
Copyrights © 2016 Happyform Realizacja: Intellect.pl